مطالب طنز(بعضیا...)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

 بعضی ها رو باید به زور یقشون و بگیری بچسبونی به دیوار زل بزنی تو چشاشون بگی کثااااافت تو چقدر خوشگلی... 





.

.

.

.







خلاصه ریا نشه ولی کمرم داغونه، بس که کوبیده شدم به دیوار...

 



نظرات شما عزیزان:

Sherlock
ساعت12:09---2 تير 1393

MrCi az hozoreT
bazam sar bezani khohshal misham


الهه ... نمکدون
ساعت3:39---14 ارديبهشت 1393
میبینم کمر درد شدم نگو قضیه داره

tara
ساعت17:36---20 فروردين 1393
بـﮧ بَعضیآ بآیـَב گفتــ :

آخـﮧ عَـלּ...

تـو رو چـﮧ بــﮧ مَـــלּ ؟!


محمد
ساعت23:11---23 اسفند 1392
چرا وبت برا من باز نمیشه یا اگر هم بشه نوشته هاش یه جوریه مثل خط میخی

mahdi
ساعت15:55---16 اسفند 1392
این اعتماد ب سقف شما دخترا منو کله پا کرده ب جون خودم

mahdi
ساعت15:55---16 اسفند 1392
این اعتماد ب سقف شما دخترا منو کله پا کرده ب جون خودم

ریحانه
ساعت11:48---2 اسفند 1392


بهار
ساعت0:34---30 بهمن 1392
دخترانه هایت با عینک بد بینی دیده می شود!
حرکاتت را با ترازوی سبکی وزن می کنند!
اری اینجا معشوقه ها بوسه هایشان پنهانی است!
اما.... تو باز هم مواظب گونه هایت باش!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ یک شنبه 26 بهمن 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ